Topic: Cod4 Compo

Hallo,

Wanneer komt er meer info over cod 4 compo????

Solo Out

Re: Cod4 Compo

http://www.dbllan.nl/composys

Double elimination.

12 rounds per side over 2 maps.

- kniferound bepaald welke map eerst,
- serverchange naar de gekozen map,
- 2e kniferound bepaald welke side,
- goede side kiezen, fast_restart.

Wie het eerst 13 rondes te pakken heeft wint de match.
Einde map.

Na de twee maps scores invullen op intranet.

Wanneer beide ingevulde scores overeenkomen zal het automatisch worden doorgevoerd.

Waarom mr12? doe dan gewoon mr10 het is een 2 on2 he wink

Moet je dan niet de eerste map helemaal uitspelen? als  iemand bij 13 komt kan tegenstander vooralnog 6 rondes winnen voor de score. Pas als bij de 2de map je al weet dat je hebt gewonnen kan je ermee stoppen, of gewoon de volle 24 rondes spelen van die map.

Ik ben het helemaal eens met Shark, want je moet sowieso de 1ste map uitspelen.
Als je die bijvoorbeeld wint met 13-11, word de volgende map gespeeld en je hebt dan 12 rondes gewonnen, dan win je de match pas.

- mrk

Knockout wil alleen bij 3 maps, wie 2 van de 3 wint
Knockout kan niet bij 2 maps, want dan als het 1-1 wordt? wie wint er dan

Waarom niet gewoon mr_10 of mr_12 wink wie 21 of 25 rounds pakt

Je moet gewoon mr10 doen, eerste map helemaal uitspelen en dan kijken hoeveel het word. Speel je 2e map en die bepaald dan wie er wint. Is het 20-20 doe je 3e map.. (kleine kans)

FF verduidelijking:

We hebben besproken MR12 op 2 maps.
Dit wil dus zeggen dat beide teams een map kiezen, daarna dmv kniferound bepalen welke map het eerst gespeeld wordt. (belangrijk dus),
Daarna wordt de gehele eerste map uitgespeeld. Wordt het bijvoorbeeld 20-4, dan hoeven de spelers van het eerste team nog maar 5 potjes te winnen, om de gehele war te winnen.

Uit spelen hoeft dus niet (mag wel natuurlijk). Bij een bracketsysteem is dit vanzelfsprekend. Wanneer we poules zouden hebben gemaakt dan is het aantal gewonnen/verloren rondes wél belangrijk, dan moeten alle rondes worden gespeeld en krijgt de winnaar van een match 3 punten. Dit spelen we dus niet...

Mochten we meer dan 20 teams COD hebben, dan kunnen we er nog over nadenken...

Dus MR12 2 maps... (ook bij 2on2)

Welke maps zijn toegestaan? big_smile

◦mp_backlot
◦mp_bog
◦mp_broadcast
◦mp_carentan
◦mp_citystreets
◦mp_convoy
◦mp_crash
◦mp_crossfire
◦mp_overgrown
◦mp_pipeline
◦mp_showdown
◦mp_strike
◦mp_vacant

Gwn CB rules duss...

Last edited by venom1st (2010-03-31 17:11:03)

Zullen we gewoon de 'competitie(LAN)' mappen nemen?
Crash
Backlot
Strike
Citystreets
Crossfire?

Die andere mappen worden niet gespeeld en zijn ook heel slecht voor 2on2.....

en is het nou de bedoeling dat je 2 mappen mr12 uitspeelt?
En dat ieder team zijn eigen map kiest? Of geven de admins 2 maps die gespeeld moeten worden?

Last edited by charliee (2010-03-31 18:09:15)

Crash
Backlot
Strike
Citystreets
Crossfire

Die maps lijken me ook ok.. Tijd zat om de mr12 uit te spelen lijkt me toch? in ieder geval de eerste map, daarna lijkt me dat je stopt (of als je wilt doorspelen) wanneer de ander geen mogelijkheid heeft tot winnen.... Knife round om te bepalen welke map als eerst wordt gespeeld.

Kan aan mij liggen, maar dit is toch heel normaal?? Ook als team dat je je homemap kunt kiezen toch?

P.s: het gaat toch om de lol.... dan zijn die paar ronden extra ook niet erg lijkt me.... tja, gaat wel van de bier-tijd af natuurlijk smile

Crash
Backlot
Strike
Citystreets
Crossfire
else no play big_smile

venom1st wrote:

Crash
Backlot
Strike
Citystreets
Crossfire

Die maps lijken me ook ok.. Tijd zat om de mr12 uit te spelen lijkt me toch? in ieder geval de eerste map, daarna lijkt me dat je stopt (of als je wilt doorspelen) wanneer de ander geen mogelijkheid heeft tot winnen.... Knife round om te bepalen welke map als eerst wordt gespeeld.

Kan aan mij liggen, maar dit is toch heel normaal?? Ook als team dat je je homemap kunt kiezen toch?

P.s: het gaat toch om de lol.... dan zijn die paar ronden extra ook niet erg lijkt me.... tja, gaat wel van de bier-tijd af natuurlijk smile

Nouja dat mr12 op 2 maps uitspelen lijkt me niet zo erg, maar vind wel dat de maplist gewoon moet zijn zoals bij elke lan dus :Crash Backlot Strike Citystreets Crossfire. Die andere maps niet.

Ik hoop niet dat dit gezien word als negatieve kritiek, dat is het niet.

Nja we zien het volgend weekend allemaal wel big_smile