Topic: Fifa 10 @ PS3
zou het ook niet leuk zijn om ook mischien compos op de PS3 te doen ipv alleen op de pc ^^
Fifa 10 2vs2 zou leuke compo zijn
!!
is dat goed idee? of juist NOT?
You are not logged in. Please login or register.
zou het ook niet leuk zijn om ook mischien compos op de PS3 te doen ipv alleen op de pc ^^
Fifa 10 2vs2 zou leuke compo zijn
!!
is dat goed idee? of juist NOT?
Ik zou zeggen, neem hem mee!
het zou wel vet zijn als daar genoeg animo voor is straks en er een compo voor komt
kan je het bij compo's zetten? tussen haakjes " als er genoeg animo voor is".
iedreeen moet gewoon meedoen
is gewoon fun!
en als het dan doorgaat, zou mooi zijn als meerdere mensen ps3 meenemen, neem aan dat wel meer mensen der 1 hebbe (A)
GOGOFIFA
Last edited by spek (2010-03-10 21:07:50)
Wel vet idee spek, alleen ik zuig vet erg met voetbal games
dat is gewoon een feit !
ach het gaat om de fun right
tis lekker weekendje gamen ^^. dusjaa iedereen meot gewoon meedoen, zodat je mooie competities kunt maken ![]()
En zo is het maar net... niet te formeel... gewoon lekker pilsie drinken...
1 op 1 voor meer competitie
nja klopt. en wat meer wedstrijden te spelen aye. 1on1 dan maar? kan er btw een compotje daarvan gemaakt worden?? ![]()
Yup, laat maar horen wat voor compo je wil maken... btw, heb ik dat foto'tje nog van jou??? ![]()
Last edited by venom1st (2010-03-17 19:14:17)
jah zeker ik neem me joystick mee
lijpe shit wordt steeds leuker ![]()
Ik zal nog ff met WWYP en spn^ overleggen waar we die PS3's neer moeten zetten dan.... Of moet ie bij jullie op de tafel staan?
Yup, laat maar horen wat voor compo je wil maken... btw, heb ik dat foto'tje nog van jou???
nja gewoon 1on1 compo, met loser bracket erbij. mag eigen team kiezen (no international). 6 minuten per speelhelft. met gelijk spel; verlenging en penalties.. dat lijkt me het meest makkelijkst.
HAHA, ik weet niet of je die foto nog hebt XD ik heb hem iig nog wel op me kamer hangen HAHA!:D
Ik zal nog ff met WWYP en spn^ overleggen waar we die PS3's neer moeten zetten dan.... Of moet ie bij jullie op de tafel staan?
mischien een idee om die neer te zetten waar vorige lan de prijzen stonden, in die hoek naast de catering bar?
jah zeker ik neem me joystick mee
lijpe shit wordt steeds leuker
als het kan mischien ook je ps3 meenemen ^^ met een compo hebben we er nog wel een paar nodig!:D en mischien fifa 10 als je hebt?
Het lijkt mij echt een geniaal idee om fifa 10 te gaan spelen daar!
Is het misschien een idee om dan een tournooi vorm op te stellen op 1 ps3? dan worden er wedstrijden gespeeld op volgorde, daarbij wanneer je meer PS3's meeneemt je ook veel meer TV's nodig bent en maby ruimte tekort heb, Stefan?? ----- > Stefan zegt 1 TV wordt beschikbaar gesteld dus 1 ps nodig.
Greetingz Drokzs
njaa dat heb ik al voorgesteld om 1op1 compo te houde. word aan gewerkt hoe en wat denk ik
. en miss kunnen er tv's beschikbaar gesteld worde? moeten we even kijken hoe we dat doen tog?