Topic: Post hier mening over lan

Post hier je mening over de lan

[ ] Ontvangst/intro movie etc
[ ] Compo's
[ ] Catering
[ ] Aankleding
[ ] Organisatie
[ ] Algemeen

Post in de [ ] een --/-/0/+/+

Mijn mening:
[+] Ontvangst/intro movie etc
[-] Compo's
[+] Catering
[0] Aankleding
[+] Organisatie
[+] Algemeen
Uitleg:
Ontvangst, volgende keer gelijk bandje om laten doen en niet later ermee opeens komen

Compo cod4 tot zaterdag avond (nacht weet ik niks van, was er zelf niet) tot zondag eind van ochtend EEN grote rotzooi(om dit woord maar even te gebruiken), er waren max 5 wars gespeeld (correct me) en toen konden we maar halve wars spelen voor de compo, Hetzelfde geld voor mw2.
Playstation 3, Heb me zeker vermaakt met het kijken naar marc die fifa aan doen was(kaarten big_smile) en bij mensen @ tekken.

Catering, goede prijzen, leuke acties alleen 100 euro voor een tosti vind ik toch erg veel (A)

aankleding, paar camo netten, zag er allemaal wel goed uit. Alleen 1 ding, wat zeker even wat uitleg vergt.
Ga niet tussen pc's van rond de 1000 euro (als het niet meer is) met een onstabiele ladder kloten, je zag wat er gebeurde en dit heb ik zelf ook gevoeld op me arm. !!!!!!!!!

Organisatie, Goed geregeld, altijd wel iemand aanwezig. Nog veel plezier met jullie blue screen compo wink

Algemeen, Toppie lan, alleen veiligheid even nakijken en zorgen dat het van te voren spul allemaal goed is wink en voor bv next lan, een tijd per round neerzetten, dat die in die tijd gespeeld moet zijn.

Re: Post hier mening over lan

ALLES WAS TOP Behalve dat ik er niet bij kon zijn volgende keer GAAT ALEX DOOD :@ xD Gr. Jordy

Vond het een geslaagde lan, gezellig, relaxed, catering was goed en de compo's waren wel goed geregeld door de organisatie, probleem was dat mensen met teveel compo's deelnamen, er is vaak genoeg omgeroepen dat we achter liepen.

Mensen moeten dit zelf plannen, er had zaterdag ochtend/vrijdag avond gelijk moeten begonne met die compo's, het is te laat op gang gekomen,
enigste wat ik heb gezien van cod4/mw2 was de match van vrijdagnacht/zaterdag vroeg in ochtend tussen twente en blaze (cod4)

Ik vond het ook erg gezellig, dat is waar we het eigenlijk ook om doen, niet zozeer de compo's maar puur de gezelligheid. Ik denk dat veel van de bezoekers dit ook op deze manier zien... Dat het zondag zoveel uitliep heeft alleen maar te maken met de mensen die zich hadden ingeschreven voor de compo's en vervolgens nergens te vinden waren. En wanneer ze er wel waren gewoon een beetje fun zitten te gamen zonder ook maar na te denken welke wedstrijden ze nog moeten doen... Persoonlijk vind ik dat als je mee doet aan een competitie, je er ook hoort te zijn. Dit betekend dus restricties voor de volgende lan. Maximaal 2 of 3 compo's mag je meedoen, en wij bepalen voor welke tijd een bepaalde wedstrijd moet zijn gedaan... Maar dan zul je altijd zien dat er veel zeikers bij zitten die zeggen dat dat niet kan ofzo omdat een teammate er niet is, of dat ze willen slapen. In dat geval gewoon forfeit loss...

PS3 was een succes leek me, dat dingetje stond continu te draaien, en er waren altijd wel mensen mee bezig... Ook leken de compo's voor ps3, tekken en fifa, wel goed te gaan.

Wat prijs betreft van die tosti.....   -.-     we proberen het gwn schappelijk te houden, net zoals de rest van de horeca en ook de ticketprijs. Als het eruit kan vinden we het allemaal wel best, we houden er geen geld aan over.

En met die gammele ladder, tja, dat ding heeft 2 dagen rechtop gestaan zonder problemen. Tijdens de lan (rond 1900 uur vrijdag) bleek er een kortsluiting op een groep te zitten waardoor de beamers steeds uit vlogen, dit moest gewoon ff geregeld worden... En verder mag je blij zijn dat je de ladder alleen hebt "gevoeld"... Ik probeerde zoveel als het kon alex op te vangen en er voor te zorgen dat jij (solo) er niet onder zou komen.... volgens mij is dat aardig gelukt, alleen heb ik nu nog wel wat touwtjes in mn kop zitten... tongue

Ik vind het initiatief leuk om na de lan de voor en nadelen van de bezoekers te horen, alleen moet ik wel zeggen dat het in de toekomst qua aankleding niet veel anders zal zijn. De zaal is op zichzelf een perfecte locatie, alleen een beetje kale bedoeling. Met het trekken van kabels en het ophangen van alle netten zijn we vanaf donderdag 1700 uur begonnen, en vrijdag de hele dag nog bezig geweest. Lijkt makkelijk en simpel, maar valt vies tegen.

We hebben veel vaste bezoekers, en daar zijn we blij mee. Maar ik wil toch graag even kwijt dat wanneer je bij een lanparty bent, dat je er ook het hele weekend zit (logisch toch). Er zijn teveel mensen die er 'savonds er tussen uit knijpen en pas de volgende ochtend weer ziet. Op zich geen probleem, maar doe dan niet mee aan een compo....

Nog bedankt dat iedereen aanwezig is geweest, en hopelijk tot de volgende keer!

Tosti was gekheid hoor smile heb er later nog wel 1 gehad voor de normale prijs

jah ik weet dat ik vrijdag niet optijd terug was oke daar heb je wel een punt venom1st maar ik had het wel beter voor kunnen berijden ik moet bier en lekkere dingen halen oke ik had gehoopt dat ik op tijd terug zou zijn ik had me vergist ik was te vergefiest en had eigelijk op tijd terug zijn maar heb me wel vermaakt ben blij dat ik to ben gegaan ik hoop dat er in november nog zo lan is want ik ben dan jarig dus word lachen als het dan gedaan word maar ik vond de catering wel goed maar kon beter ik had honger zaterdag ochten en er was niks yikes baalde wel maar heb bamiesoep gegeten maar het liep goed af daar ben ik blij mee jullie moeten echt uit breiden ik miste wel veel dingen maar dat komt nog wel een keer alleen ben ik wel derde met tekke voor de ps3 big_smile

Ik vond het een hele geslaagde lan!!

jammer van de compo´s maja dat soort dingen gebeuren...
Wat ik zou veranderen is niet een maximaal aantal compo´s maar dat je een bepaalde ronde van het spel voor een bepaalde tijd moet hebben gespeeld!! Bijv:

Cod4 compo

ronde 3 winning bracket voor 12 uur zaterdag middag
ronde 4 losing bracket voor 12 uur zaterdag middag

enz.enz.enz

en ook even goed op de site zetten wat een winning/losing bracket inhoud, ik geloof dat daar wel wat on eenigheid over was...

en even melden wanneer de compo's stoppen en starten (ivm slapen)
anders krijg je lui die overdag gaan slapen... en dat wordt iritant.

prijzen catering waren goed en prijs entree was ook goed.

zie jullie volgend jaar

Grtz,

Curse