Topic: Post hier mening over lan
Post hier je mening over de lan
[ ] Ontvangst/intro movie etc
[ ] Compo's
[ ] Catering
[ ] Aankleding
[ ] Organisatie
[ ] Algemeen
Post in de [ ] een --/-/0/+/+
Mijn mening:
[+] Ontvangst/intro movie etc
[-] Compo's
[+] Catering
[0] Aankleding
[+] Organisatie
[+] Algemeen
Uitleg:
Ontvangst, volgende keer gelijk bandje om laten doen en niet later ermee opeens komen
Compo cod4 tot zaterdag avond (nacht weet ik niks van, was er zelf niet) tot zondag eind van ochtend EEN grote rotzooi(om dit woord maar even te gebruiken), er waren max 5 wars gespeeld (correct me) en toen konden we maar halve wars spelen voor de compo, Hetzelfde geld voor mw2.
Playstation 3, Heb me zeker vermaakt met het kijken naar marc die fifa aan doen was(kaarten
) en bij mensen @ tekken.
Catering, goede prijzen, leuke acties alleen 100 euro voor een tosti vind ik toch erg veel (A)
aankleding, paar camo netten, zag er allemaal wel goed uit. Alleen 1 ding, wat zeker even wat uitleg vergt.
Ga niet tussen pc's van rond de 1000 euro (als het niet meer is) met een onstabiele ladder kloten, je zag wat er gebeurde en dit heb ik zelf ook gevoeld op me arm. !!!!!!!!!
Organisatie, Goed geregeld, altijd wel iemand aanwezig. Nog veel plezier met jullie blue screen compo ![]()
Algemeen, Toppie lan, alleen veiligheid even nakijken en zorgen dat het van te voren spul allemaal goed is
en voor bv next lan, een tijd per round neerzetten, dat die in die tijd gespeeld moet zijn.